De nieuwe Nederlander is pro actief en klantgericht

Ik kom nog even terug op de klantgerichte ambtenaar. Het gebrek aan klantgerichtheid is niet iets wat alleen voor ambtenaren geldt, het is een nationaal probleem . Of je nu in een restaurant zit, een boekhandel bezoekt, de supermarkt, de makelaar, in de trein of de bus stapt: in de meeste gevallen wordt je te woord te gestaan door een botte hork die snauwt, kauwt, zucht, kreunt en u zo snel mogelijk weer kwijt wil.

Wat zou ik graag in een land willen leven waar etiquette, beleefdheid, medemenselijkheid als vanzelfsprekende waarden worden ervaren.

Lees ook:Vuurwerk verwacht in de ministerraad
Lees ook:Steun Geert Wilders, koop PVV-kerstcadeau’s !
Lees ook:Burger 2.0 moet e-overheid redden
Lees ook:Vakbond: ICT bij de politie is catastrofe
Lees ook:Lieve Lola, nog steeds is de meerderheid van ons volk geen ambtenaar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.